VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Maxx Pharma OÜ, registrikoodiga 11206897, Tammneeme tee 43, Haabneeme, Viimsi vald, Harjumaa 74017 (edaspidi Poe haldaja) ja klient, kes vormistab Maxx Pharma OÜ hallatavas e-poes HTTPS://MAXX.EE tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes.
- Üldsätted
1.1. Lepingu Pooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Müügitingimustes kokkulepitust.
1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha E-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.
1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta Müügilepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.
- Tooted ja ostu sooritamine
2.1. Kõik kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla.
2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse.
2.3. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis).
2.4. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
2.5 E-poest tellimuse vormistamise protsess
2.5.1. Ostja lisab soovitud tooted ostukorvi.
2.5.2. Ostja vajutab tellimuse vormistamiseks tootelehel nupule „Vormista tellimus“ või ostukorvi sisu kuvavale info nupule.
2.5.3. Ostja kontrollib üle ostukorvi lisatud tooted ja kogused. Kui ostukorvi sisu õigsuses on veendutud, vajutab Ostja nupule „Vormista tellimus“.
2.5.4. Ostja täidab kontaktandmete ja/või tarne andmete veerud tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Ostja tellitud kauba kiire ning tõrgeteta kättetoimetamine ja hilisem pretensioonide lahendamine. Juhul, kui soovitakse arvet ettevõttele tuleb teha linnuke „Soovin arvet firmale“ aknasse ning täita ettevõtte kontaktandmete välja.
- Hinnad ja makseviisid
3.1. Kõikide E-poes olevad toodete baashinnad on arvestatud eurodes.
3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.
3.3. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3.4. Maxx Pharma OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.”
3.5. Klient saab soovitud toodete eest tasuda järgnevalt:
-
- Maksekeskuse pangalingid (Swedbank, SEB, Maestro/Mastercard) – Makse laekub koheselt ja tellimusega hakatakse tegelema samal tööpäeval.
- Arve alusel pangaülekandega – Makse laekumine võib võtta kuni 1-2 tööpäeva.
- NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
- Tarneaeg, hinnad ja kohaletoimetamise tingimused
Ostukorvi summale kuni EUR 50.00.- lisandub postikulu, mis on välja toodud ostukorvis. Üle EUR 50.00.- tellimustele postikulu ei lisandu.
4.1. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.
4.2. Toodete garanteeritud tarneaeg on 2-4 tööpäeva, kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 3 päeva jooksul tarnida, informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.
4.3. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.
4.4. Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamise viiside vahel.
- Omniva pakiautomaat
- Omniva kuller
- Smartposti pakiautomaat
- DPD Kuller
- Tuleb ise järgi
- Lepingust taganemine enne Poe haldaja poolset lepingu täitmist
5.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil MAXX@MAXX.EE või helistada numbril +372 6506087. E-kirja tuleb märkida tellimuse number(viide), millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
5.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
5.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
5.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.
- Tagastusõigus
6.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
6.2. Tagastusõigust pole kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele (lisatud pilt, kiri).
6.3. Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutusjälgedeta.
6.4. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul toote tagastamisest.
6.5. Summa koos tarnekuluga kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.
6.6. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Müügitingimustes toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.
6.7 Tagastamise algatamiseks saatke meile kiri aadressile maxx@maxx.ee.
- Isikuandmed ja nende kasutamine
7.1. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Poe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.
7.2. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.
7.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
7.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, tarnimisviis, kasutatud makseviis).
7.5. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada kulleriteenust osutavaile ettevõttele.
7.6. Poe haldaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
7.7. Poe haldaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub Kliendi muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.
7.8. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.
7.9. Kasutaja annab Poe haldajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.
7.10. Kasutaja annab Poe haldajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.
- Kasutamistingimused
8.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.
8.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Olen nõus poe kasutamise tingimustega ja täidan neid tingimusteta”, nõustub Klient, et on tutvunud Müügitingimustes toodud tingimustega ja neist aru saanud ja nendega nõustunud.
- Pretensioonide käsitlemise kord
9.1. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus 5 päeva jooksul alates kauba üleandmise päevast.
9.2. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast.
Versioon 1.2, kuupäev 18.12.2020